آموزش لاین های زیبایی

آموزش انواع لاین آرایشگری و زیبایی

آموزش لاین های زیبایی در تهران | آموزش انواع لاین آرایشگری و زیبایی

لاین های زیبایی به شاخه های مختلفی در زمینه آرایشگری و مراقبت از پوست تقسیم می شوند که هر کدام تخصص و مهارت خاص خود را دارند.

انواع لاین آرایشگری

برخی از محبوب ترین لاین های زیبایی عبارتند از:

لاین میکاپ و گریم:

  • این لاین شامل آموزش تکنیک های مختلف آرایش صورت، مانند آرایش عروس، آرایش روز، آرایش شب،گریم و … می شود بیشترین آموزش های تخصصی گریم و میکاپ برای آرایش عروس و همراهان آنها انجام میشود.

آموزش آرایشگری زنانه لاین میکاپ و گریم

لاین کوتاهی و پیرایش مو:

  • در این لاین زیبایی، کارآموزان نحوه کوتاه کردن موی زنانه ، نحوه کار با موزر و انواع مدل های کوتاهی مو مانند لیر و با ، کوپ ، مصری و نحوه شستشوی و حالت دان به موها و سشوار کردن مو و استفاده از ماسک مو و … را یاد میگیرند.

آموزش آرایشگری زنانه لاین کوتاهی مو

طراحی و کاشت ناخن:

  • در این لاین، هنرجویان نحوه طراحی و انواع کاشت ناخن، مانند ناخن مصنوعی، ژل، پودر و … در دیزاین ها و طرح های مختلف مانند بی بی بومر، کاشت با فرمر، کاشت هلویی، فرنچ ناخن و ….را می آموزند. این لاین جز حرفه های پرطرفدار کارآموزان آرایشگری و مشتریان مراکز زیبایی میباشد.

آموزش آرایشگری زنانه لاین ناخن

لاین رنگ و مش مو:

  • این لاین شامل آموزش تکنیک های مختلف رنگ کردن مو، مانند رنگ ساده و پیشرفته، هایلایت، آمبره، سامبره، بالیاژ و … دکلراسیون کامل مو ، رنگ کردن موهای سفید ، پاک کردن رنگ سفید مو انواع مش ها و ترمیم های رنگ مو مانند ( ترمیم آمبره، ترمیم مش با کلاه، ترمیم هایلایت، دکلره موی کراتین شده و قلق های رنگ کردن مو، ترمیم لایت و …) می شود.

آموزش آرایشگری زنانه لاین رنگ و مش مو

لاین اکستنشن و کاشت مژه

  • در این لاین، هنرجویان نحوه اکستنشن کاشت مژه به روش های مختلف و متد ها دائم و موقت ، کلاسیک، هیدن، والیوم، مگاوالیوم، اسپایکی، آموزش ریموو و آموزش مپ های پرکاربرد  گربه ای ،عروسکی،سنجابی و … و لیفت، لمینت مژه و ابرو را می آموزند.

آموزش آرایشگری زنانه لاین اکستنشن مژه و کاشت مژه

دکلره یا بیرنگ کردن مو

لاین مراقبت از پوست

  • این لاین شامل آموزش انواع مختلف پاکسازی پوست، فیشیال، ماساژ صورت و … می شود در این دوره دلایل ایجاد لک دلایل حساس شدن پوست و درمان آنها، آبرسانی به پوست، بستن منافذباز و‌کنترل چربی پوست و انواع لایه بردارها و ماسکها و‌استفاده صحیح آن و استفاده اصولی از سرم ها و ویالها را یاد میگیرد.

آموزش آرایشگری زنانه لاین پوست

لاین اپیلاسیون

  • در این لاین، هنرجویان نحوه انجام انواع مختلف اپیلاسیون، مانند اپیلاسیون با موم، اپیلاسیون با نخ و … را می آموزند با ادامه روند اپیلاسیون، موهای زائد منطقه اپیلاسیون شده بدن کم پشت شده و به مرور حذف میشوند.

لاین آرایش دائم

  • لاین آرایش دائم که میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن را شامل میشود هنرجویان نحوه انجام میکروبلیدینگ ابرو و میکروپیگمنتیشن ابرو، لب (خط لب و پرحجم کردن لب)، خط چشم  و سایه چشم و بن مژه و … را می آموزند. این لاین های زیبایی مشتری زیادی دارد و در حال حاضر یکی از کسب و کارهای پربازده آرایشگری میباشد.

آموزش آرایشگری زنانه لاین میکروبلیدینگ ابرو

آموزش آرایشگری زنانه لاین میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ و تاتو ابرو

لاین شینیون مو

  • شینیون مو: شینیون مو برای شکل دادن و حالت دادن به موها با استفاده از پروتز و بدون پروتز به منظور زیبایی موها انجام میشود. شینیون ها انواع مختلف باز و بسته دارند و برای موهای کوتاه بلند شینیون های خاصی انجام میشود. بیشترین کاربرد شینیون ها در مجالس عروسی و جشن ها میباشد.

آموزش آرایشگری زنانه لاین شینیون مو

آموزش لاین های آرایشگری وزیبایی:

  • برای آموزش لاین های آرایشگری در تهران سعی کنید به بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران با مدرک فنی حرفه ای مراجعه کنید  که دوره های آموزشی مختلف را در زمینه لاین های زیبایی ارائه میدهند. در انتخاب آموزشگاه دقت کنید.
  • آموزشگاه آرایشگری زنانه سیمای ماندگار در غرب تهران

    • مدیریت: سرکار خانم جعفریانی
    • تلفن همراه: ۰۹۱۲۴۴۷۶۲۷۴  تلفن ثابت: ۴۴۹۵۳۸۲۱-۰۲۱
    • آدرس آموزشگاه آرایشگری : تهران – صادقیه – ابتدای آیت الله کاشانی – پشت بیمارستان ابن سینا – خیابان اعتمادیان – جنب دبستان شکوفه های انقلاب – پلاک ۲۷- واحد۱۲- زنگ۱۲- طبقه ۳

انتخاب لاین زیبایی مناسب:

انتخاب لاین مناسب آرایشگری برای آموزش به عهده شماست و به علاقه، استعداد و بازار کار و بودجه مالی و شهر شما بستگی دارد.

در اینجا چند نکته برای انتخاب لاین مناسب آورده شده است:

  • به علاقه خود توجه کنید: مهم ترین نکته در انتخاب لاین های آرایشگری، علاقه شما به آن حرفه است. اگر به کاری که انجام می دهید علاقه داشته باشید، انگیزه بیشتری برای یادگیری و پیشرفت خواهید داشت.
  • به استعداد خود توجه کنید: برخی از افراد در انجام کارهای ظریف و دقیق مهارت بیشتری دارند، در حالی که برخی دیگر در انجام کارهای خلاقانه و هنری مهارت بیشتری دارند. با توجه به استعداد خود، لاینی را انتخاب کنید که در آن موفق تر خواهید بود.
  • به بازار کار شهر خود توجه کنید: قبل از انتخاب لاین آرایشگری، تحقیق کنید و ببینید که در منطقه شما چه لاین هایی تقاضای بیشتری دارند. انتخاب لاینی که تقاضای بیشتری دارد، به شما کمک می کند تا زودتر شغل خود را پیدا کنید.

در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از لاین های زیبایی، سوال خود را مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.